Inpakken en wegwezen

21 mei 2018

Op dit moment ben ik rustig aan alles aan het inpakken. Spulletjes voor mijzelf natuurlijk, maar ook de spulletjes voor de 2 sponsorkinderen die ik ga ontmoeten, hun familie en de gezinnen die we bezoeken tijdens de huisbezoeken. Handdoeken, washandjes,shampoo, zeep, maar ook spelletjes, knutselspul en nog meer verschillende dingen. Hoe ik het er allemaal in krijg gaan we nog zien 😅

Gister een dagje naar opwekking geweest, wat was het weer een feestje! Vorig jaar liep ik daar ook met in mijn achterhoofd: “ik wil informatie over de Muskathlon”. Een jaar geleden heb ik mij op Opwekking aangemeld om de Muskathlon te gaan doen! Uiteindelijk wel van land geswitcht, maar toch bijzonder dat het nu alweer een jaar geleden is. Op Opwekking heb ik nog een bord met daarop een Bijbeltekst gekocht inclusief een boekje met bijbelteksten voor iedere dag (in het Engels uiteraard 😉). Dit hoop ik aan Warura te geven, het sponsorkind van mijn ouders en mij.Een weekje geleden kreeg ik nog een brief van haar waarin ze schreef dat ze geïnformeerd was over het feit dat ik naar haar toe kom. Zo apart en bijzonder dat we het nu beide weten, maar het nog zo ver weg lijkt. Wat heb ik er onwijs veel zin in!

Afgelopen zaterdagavond nog een gezellige avond gehad met lieve familie en vrienden, een soort afscheidsavondje. Lieve en leuke kaartjes gekregen, helemaal leuk! Zondagochtend heeft de dominee nog voorbede gedaan in de kerk, fijn en mooi om mee te maken. Oftewel, mijn laatste weekendje thuis, voordat ik hoop te vertrekken, was top! Morgen en woensdag nog een stagedag en dan kunnen we ons echt gaan focussen op de reis, heeeerlijk! 🤗

P.S. Video’s en foto’s staan apart op mijn site! :)